dimarts, 4 de juny del 2013

LONDRES

Londres és la ciutat més gran del Regna Unit.
El més important de Londres és el Big Ben la nòria i el palau.Temve pots pojar els vaixells i també hi ha la botiga més gran del món de 5 plantes o més.
Quan puges a la nòria al  principi fa molta por peró quan estàs a dalt de tot ja no tens por i et fiques el vidre per mirar les persones molt petites que semblen un punt de colors vius i també hi ha molts moseus i el que més m'ha agradat és el de cera.Hi havia famosos de cera com la Hanna Montana.Quan hi vaig anar jo havia anat molta gent i també vam anar a visitar molts palaus dels reis d'ara i de després.
Vanser les millors vacances que fet i espero que hi torni a anar amb la meva família i els meus amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada