dimecres, 6 de febrer del 2013

DISFRESSES

 Per carnaval,veureu  quina disfressa
 més rara m'he buscat:
 em trauré del damunt tanta falònia
 que ara em cobreix sense anar disfressat


 No riuré l'acudit que no té gràcia,
 ni aplaudiré el discurs que em sembla va;
 i tuin ampoc compraré,
 Pel què diran,allò que no em fa falta;
 ni em posaré de puntetes per ser
 d'un mida més alta
 entre els més alts.Tindré la meva mida.
 Tampoc m'arronsaré!


 De tots els coneguts ,preferiré
 els de tota la vida;
 aquells que de debò,pobres o rics,
 sé que són bons amics,
 encara que no tinguin gran carrera
 ni puguin oferir-me bon dinar,
 que l'amistat es manté de primera,
 també,amb nous i pa.
 Potser que molts diran que no em coneixen
 si m'hi presento així, camuflat
sota auest antifaç que no s'estila,
de la sinceritat.



                                                    Joana Raspall
                                                                                                                               

http://www.lasmanualidades.com/wp-content/uploads/2011/02/mascaras-de-carnaval-para-imprimir.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada